Ми віримо, що Вечеря Господня (Хлібозаломлення) є заповіддю Ісуса Христа для спогаду і сповіщення Його страждань і смерті на хресті.
«Господь Ісус… взяв хліб і подякувавши, переломив, і сказав: «Прийміть, їдьте, це тіло Моє, за вас ламається; це робіть на мій спогад». Також і чашу після вечора і сказав: Ця чаша – новий заповіт у Моїй Крові; це робіть, коли тільки питимете в Моє спогад». Бо щоразу, коли ви їсте цей хліб і п’єте чашу цю, смерть Господню сповіщаєте, доки Він прийде» — 1 Кор. 11:23-26; Мт. 26:26-28; Лк. 22:17-20.
Вечеря Господня (Хлібозаломлення) виражає наше єднання з Христом та один з одним.
«Чаша благословення, яку благословляємо, чи не є долучення крові Христової? Хліб, який заломлюємо, чи не є долучення Христового тіла? Один хліб, і ми багато одне тіло; бо всі причащаємось від одного хліба»- 1 Кор. 10:16–17.
Хліб і вино вказують на тіло та кров Ісуса Христа.
«Ісус узяв хліб, і, благословивши, переломив, і, роздаючи учням, сказав: «Прийміть, їдьте: це тіло Моє». І, взявши чашу і дякувавши, подав їм, і сказав: «Пийте з неї все, бо це кров Моя нового завіту, яка за багатьох проливається в залишення гріхів» – Мт. 26:26-28.
«Вечір Господній буде відбуватися в Церкві, доки Він прийде»- 1 Кор. 11:26.
У Хлібозаломленні беруть участь члени церкви, які перебувають у мирі з Господом та церквою.
«Тому, хто буде їсти хліб цей чи пити чашу Господню негідно, винний буде проти тіла та крові Господньої. Нехай відчуває себе людина, і таким чином нехай їсть від цього хліба і п’є з чаші цієї. Бо, хто їсть і п’є недостойно, той їсть і п’є осуд собі, не міркуючи про тіло Господнє» – I Кор. 11:27-29; Мт. 5:23–24.